środa, 26 stycznia 2011

Metamorfoza ewcia30100

O : 1/10
Sorki, ale boję się jej wyrazu twarzy xDD . Poza tym nie lubię makijażu wykonanego kosmetykami LUXE .
Eee, specjalnie zrobiłam screen wraz z kosmetykami, żebyście się nie bulwersowali, że jest żałosna :)
O : 1/10
Hmmmm ... O co tu chodzi ?




Nie ma metamorfozy ubraniowej, ponieważ nie miałam warunków :(

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz